Reklamační podmínky
- Úvod
- Reklamační podmínky
Poškozená zásilka:
Při poškození zboží přepravcem je nutné uplatnit reklamaci obratem. V případě České pošty uplatňuje reklamaci příjemce přímo u přepravce a to nejpozději do 24 hod. od převzetí poškozené zásilky. V případě zvolení přepravce Zásilkovna.cz či DPD je nutné obratem zaslat fotodokumentaci poškození zboží společně s přepravním obalem na e-mail info@mydobe.cz , nejpozději však do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. Na pozdější reklamace poškozeného zboží nebude brán zřetel. Vždy zasílejte primárně foto poškození, bez kterého není možné reklamaci řešit.
Reklamace :
Přišlo vam vadné zboži či jinak poškozené? Obratem nám zašlete na e-mail info@mydobe.cz následující informace:
- informace o modelu zařízení, nejlépe product number, ten je vyznačen na obalu.
Reklamaci se snažíme řešit v co možná nejkratším čase.
Bez těchto podkladů není možné reklamaci řešit, proto prosím postupujte dle instrukcí výše.
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (neplatí pro zákazníky s IČO):
Zboží vracejte pouze v nepoškozeném stavu!
Adresa pro zaslání zboží:
Super-Lock s.r.o.
Kodaňská 1007/40,
Praha 10
101 00
Děkujeme
mydobe.cz