+420608453908

info@mydobe.cz

Reklamační podmínky

  • Úvod
  • Reklamační podmínky

Poškozená zásilka:

Při poškození zboží přepravcem je nutné uplatnit reklamaci obratem. V případě České pošty uplatňuje reklamaci příjemce přímo u přepravce a to nejpozději do 24 hod. od převzetí poškozené zásilky. V případě zvolení přepravce Zásilkovna.cz či DPD je nutné obratem zaslat fotodokumentaci poškození zboží společně s přepravním obalem na e-mail info@mydobe.cz , nejpozději však do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. Na pozdější reklamace poškozeného zboží nebude brán zřetel. Vždy zasílejte primárně foto poškození, bez kterého není možné reklamaci řešit.

Reklamace :

Přišlo vam vadné zboži či jinak poškozené? Obratem nám zašlete na e-mail info@mydobe.cz následující informace:

-  informace o modelu zařízení, nejlépe product number, ten je vyznačen na obalu.

Reklamaci se snažíme řešit v co možná nejkratším čase.

Bez těchto podkladů není možné reklamaci řešit, proto prosím postupujte dle instrukcí výše.

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (neplatí pro zákazníky s IČO): 

Zboží vracejte pouze v nepoškozeném stavu!

 

Adresa pro zaslání zboží:

Super-Lock s.r.o.

Kodaňská 1007/40, 

Praha 10

101 00

 

Děkujeme 

mydobe.cz

Rychlá navigace

Informace pro Vás

Kontakt

Super-lock s.r.o.
Kodaňská 40
10100 Praha 10
IČ: 28419375, DIČ: CZ28419375

tel.: +420608453908

info@mydobe.cz

Přihlášení